Little Live Lady

Little Live Lady

19.1.16

Přečteno 2015 rekapitulace


Vyvěste vlajky, je tu rekapitulace přečtených knih za rok 2015!
 


Původní plán byl přečíst za 365 dní, 12 měsíců, 1 rok - jak chcete - 50 knih. Což vlastně není moc. Tak se pojďte společně se mnou podívat na to, jak se mi to (ne)povedlo.

Co se týká počtu přečtených knih v roce 2015, bylo jich celkem 40. Takže o 10 méně, než byl plán.

Horší počet než v roce 2014.

Vadí to někomu?

Mně ne ;o). Teda trochu jo, když uvážím, že času bylo dost. Knih co chci přečíst bylo a stále je snad ještě víc. I tak jsem ale spokojená. Je to hlavně proto, že všechny přečtené knihy mě víceméně zaujaly, líbily se mi a z každé jsem si něco odnesla. Čtení by podle mého názoru nemělo být o kvantitě, ale o kvalitě. A letos bych řekla, že kvalita byla celkem vysoká. Jasně, nepřečetla jsem žádné převratné dílo žádného nynějšího ani historicky známého autora, žádnou knihu jsem nerozebrala do poslední tečky jako nějaký kritik… Ale to bych ani nechtěla.

Jsem ráda, že se mi podařilo dát dohromady každý měsíc lehké popisky a mé pocity i pro vás a že (možná) někoho z vás aspoň jedna kniha zaujala. A pokud ne, vlastně ani nevadí. Já mám v podobě publikovaných článků takový malý čtenářský deník i pro sebe a už to je fajn :o).

Podívala jsem se na přečtené knihy i trochu z pohledu čísel a mám pro vás malé upřesnění:

  • Celkem přečtených knih: 40
  • Nejčastěji čtený autor:
1. místo: Stephen King - celkem 6 knih
2. - 3. místo: Lars Kepler a Peter Mayle - celkem 3 knihy od každého
4. místo: Mario Puzo - celkem 2 knihy 
  • Kniha s nejvyšším počtem stránek: Stephen King - Čtyři roční doby - 533 stran

  • Kniha s nejnižším počtem stránek: David Spence - Rembrandt - 31 stran

  • Nejlepší kniha: Jednu fakt nedám! Ale určitě Kmotr, Čtyři roční doby, Dobrý ročník, Paganiniho smlouva,…

  • Nejhorší kniha: Oči dokořán. Tuším že poslední díl šílené trilogie ála 50 odstínů a to vám byla taková blbina… Škoda mluvit.

Až při sepisování článku a porovnávání blogu s mojí databází na cbdb.cz jsem zjistila, že mi počty trochu nesedí a že jsem vám na blog zapomněla přidat knihu od Larse Keplera - Svědkyně ohně. Je to čtvrtý díl série, stejně jako všechny ostatní je skvělý a já nechápu, jak se mi to mohlo stát. Takže se omluvuju a slibuju, že už se to nebude nikdy opakovat!

Pro příští rok hodlám se sérií "Přečteno" pokračovat a komu se to nelíbí, ať si ehm ehm políbí ;o)


Takže pac a pusu u přečtených knih za leden 2016!

PS: taky si dělát takovýhle (podobný, úplně jiný,...) přehled? Zajímá mě to, pro mě je to od školních dob letos "poprvé" ;o)

4 komentáře:

  1. Oh super! Ja smutne priznávam, že v roku 2015 som čítanie tak trochu odflákol a hanbím sa za to... Tento rok to ale napravím (som si istý) a už som aj začal prvou knihou (dnes snáď dočítam) :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl jsi jinou zábavu ;o). Držím palec ať se letos čtení daří, já se zase pokusím nahnat zážitky i někde jinde než jen na stránkách knih ;o)

      Vymazat
  2. Ty jo 40 je dobré číslo. V porovnání se mnou! Já bych sice možná 30 dohromady dala, ale to bych musela počítat knížky, co jsem přečetla kvůli DP:.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že každá kniha se počítá ;o). I ta nejmenší a i ta nejmíň zábavná ;o).

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)