Little Live Lady

Little Live Lady

31.10.15

Cirkus


Zdravím všechny! 

 Jak už název napovídá, dneska tu bude panovat cirkusová atmosféra :o). Ne že bych si tu z vás chtěla utahovat, předvádět salta a strkat hlavu lvům do tlamy (to by bylo něco!), ale chtěla bych trochu zavzpomínat a možná i popřemýšlet..

 Podzim je pro mě takové cirkusové období. Jsem původně holka maloměšťačka a pro nás byl cirkus vždycky něco. "Viděli jste to? Na hřišti stojí šapitó!", "Kdo je ten kluk/holka co s námi najednou chodí do třídy? A co umí? Chodit ve vzduchu po laně? Žonglovat? Ukááááž…!", "Jé, ty se máš, že moc nemusíš chodit do školy…". Spousta podobných vět a otázek se opakovala každý rok. A někdy i víckrát než jednou, to když přijely za rok cirkusy dva. Nebo dokonce tři!



 Jako malá jsem cirkus milovala. Lákalo mě jeho kouzlo a táhlo jako magnet. Poprvé v životě sáhnout na hada? Ano prosím! Podržet v náručí mládě geparda? Ano prosím! Obdivovat nádherné kostýmy krasojezdkyň? Ano prosím! (odtud možná i pramení má láska k oděvům všeho druhu a pozdější výběr studijního oboru…). Bylo to všechno krásné, připravené, perfektní… A ani "smrádek ale teploučko" jak vždycky říká máma mi nevadil :o). Sice časem vystoupení ztrácela své kouzlo, všechno bylo tak nějak dokola… Ale co se nám (hlavně slečnám ;o)) neokouká, že?



 Co já a cirkusy dnes? Povím vám to asi takhle - chudáci zvířata a chudáci lidi. Proč jsou chudáci zvířata asi nemusím zmiňovat. A proč i lidi? Pendlovat celý život z místa na místo (kde už jste předtím stejně 10x byli), po tisící opakovat stejné číslo, nalíčit, odlíčit, zabalit a zase jet dál… Děti co chvíli v jiné škole, mezi jinými dětmi… Tenkrát mi to přišlo úžasný… Dneska? Zbláznila bych se. Miluju náš domov, to že je vždycky na svém místě a že ho (i po několika sklenkách vína) vždycky najdu a nikdo mi ho nikam neodtáhne ;o).


 Možná z nostalgie bych na nějaké představení šla… A třeba i na zahraniční, to by mě i lákalo… A nebo do bezzvířátkového "cirque"… To by mohlo být zajímavé..

Co vy, měli/máte to podobně jako já? Nebo vás okouzlilo něco jiného?

Pac a pusu D*

 veškeré foto pinterest.com

2 komentáře:

  1. Cirkusy v ktorých sú aj zvieratá nenávidíme a nevstúpila by som do žiadneho takého. Chudáci zvieratká. A čo s stýka ludí...podla mna je to ich zivot. Nič iné po tých rokoch vystupovania by asi robiť nevedeli a keď sú v tom dobrý a ich to baví. Podla mna to človeka musí aj baviť aby to vystúpenie naozaj stálo za to. Na
    Ríklad tie čínske cirkusu mne sa velmi páčia, pokial v nich nie sú zvieratá...teraz myslím tie akrobatické cirkusy tie sa mi páčia. Aj keď z jednej strany keď vidím tie deti, a som si istá že máloktoré dieťa chce mať takéto detstvo, no na pohľad je to velakrát nádhera.
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímalo by mě - cirkusy se zvířaty jsi neměla nikdy ráda? Já musím říct, že jako dítě jsem je naopak milovala. Až v určitém věku se to začalo lámat.. Určitě to lidi musí bavit, s tím souhlasím, kdyby ne... asi by představení nebylo nic moc. Akrobatické cirkusy se mi taky líbí, někdy bych se do nějakého chtěla podívat.. Tak třeba se to někdy povede :o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)