Little Live Lady

Little Live Lady

23.11.14

Posedlost

Krásný nedělní večer!

Čím že jsem to posedlá?


 Poslední dobou starými titulkami Vogue... A hlavou mi pořád lítá, proč už dnes nejsou obálky nových periodik tak krásné, propracované a rafinované? Proč je dneska všechno naservírováno bez jakýchkoliv skrupulí a ženská krása je úplně (až na osobnost a myšlenky - ty z titulky nepoznáme) odhalená? Není to trochu škoda? Já bych řekla, že jo.


 Diktát módního průmyslu je dnes neúprosný... Jasně, taky se mi nelíbí všechno co má kdo na sobě, taky řeknu, že je to hrůza. Takové ponožky v sandálech, to je něco pro mě. Prostě to nikdy nepochopím. Ale na druhou stranu nemůžu přece po nikom chtít aby vypadal tak, jak chci já. Vždyť to je vlastně úplně proti všemu. 


 A to jsme jen u oblečení, nedej bože když se dostaneme k tělesným rozměrům lidí. Nejsem si jistá, jestli se někdy opravdu dostaneme do doby, kdy budeme ochotní tolerovat vzhled každého jednotlivce. Jasně, dneska si děsně hrajem na to, jak je nám jedno kdo jak vypadá, ale za rohem už si špitáme... A někdy ne jen za rohem... 


 Proč nemůžeme (nechceme?) vzít na vědomí, že to jak dotyčná/ý vypadá je jen jeho vůle? Jeho pocit, jak se v čem cítí, jeho názor na ostatní? Třeba "Trhněte si, co je vám všem do toho!". Proč nechápeme, že i když je někdo podle dnešních měřítek tlustý (hubený, malý, velký, nakřivo, moc souměrný, prostě dosaďte co chcete) třeba se tak fakt cítí dobře? A třeba takový být chce? A taky se úměrně svým dispozicím umí nést? A umí světu ukázat že je někdo?


 Nějak mi to poslední dobou prostě vrtá hlavou a teď tu sedím, píšu co mi na jazyk přijde a přemýšlím, jestli jsem sama natolik tolerantní, abych tohle všechno správně uchopila a nechala každého žít. A docházím k názoru, že asi jo. Že jsme každý jedinečný a nevidím důvod, proč někoho odsuzovat za to jaký je.


 Článek provází už zmiňované vintage titulky Vogue z Pinterestu... Protože jsou krásné... A protože z nich jedinečnost (aspoň pro mě) sálá a je hmatatelná. Je dost okrajový, dalo by se do toho položit ještě víc, ale nějak už vás ani sebe nechci zahlcovat ;o).
 
Jak to máte vy?

PS: doražte zítra, místo dlouhého povídání tu bude tip na to, jak strávit víkend ;o)


6 komentářů:

  1. Úplne zbožňujem tomuto podobné obálky časopisov, ktorým väčšina terajších nesiaha ani po pravý dolný roh... Časom si plánujem niektoré z nich vytisknout a zarámovať :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do nich taky zamilovala a přijde mi škoda, že už nikde nejsou k vidění... Je pravda, že jde o určitý druh umění, takže proč si je v nějakém krásném rámu někam nepověsit? Super nápad! :o)

      Vymazat
  2. Taky se mi moc líbí ty staré obálky. No jo, dneska už to prostě nejde. Dneska je třeba naflákat co nejvíc reklamy. Asi by to šlo udělat taky udělat trochu umělečtěji, otázka je, jak by se to prodávalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Podle mě už je dnešní společnost tak zahlcená reklamami a neustálou masáží ze strany médií, že by si nikdo moc těhle umělečtějších věcí nevšímal... A je to strašná škoda... Já snad začnu vydávat nějaký časopis jen kvůli krásné obálce :D

      Vymazat
  3. Brala bych tyhle obálky všema deseti! Holt ale dneska už to není "in", tfujtajbl jak tohle slovo nemam ráda.
    Zase mají pak ale pro nás takový svoje kouzlo. Já objevit něco takovýho na půdě, mam radost jak blázen. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, nebylo by to pak ono :o). Škoda, že na půdě nemáme nic, tak jich asi moc nenajdu :D

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)