Little Live Lady

Little Live Lady

2.11.14

Kytičková...

...neděle!

Krásný večer všem!

 Tak tu máme zase neděli a já konečně v klidu odpočívám doma :o). Co vy, co právě děláte? (teda kromě toho, že čtete ;o)). 


 Dneska u mě trochu nezvykle o kytkách... Začíná se dít něco absolutně nečekaného... Máme totiž doma už pět živých rostlin! To koukáte, co?


 Jsem takový typický vrah rostlin - do dneška mi prostě všechno vždycky chcíplo... Nejsem na rostlinky úplně hodná, nechávám je trochu trpět a ony za to jedna za druhou odcházejí do věčných lovišť. Teda až na vyjímky. 


 A ty jsou dvě - první je jakási palma, kterou jsem dostala od maminky k patnáctinám. Dodneška jí podezřívám, že tahle kytka správně patří ven :D. Už to totiž není ta roztomilá kytička na stůl, ale monstrum, které je vyšší než já :D. I tak je to ale neuvěřitelný držák, veškeré moje zacházení a nezalévání snáší celkem dobře a nijak viditelně se nemění. Teda až na to, že pořád roste :D. No a druhá je jakási střapatice taky od maminky, která už semnou tráví pár let a stejně jako palma je neskutečně odolná.


 K narozeninám jsem letos od mých žen dostala orchidej - což si myslím, že pro mě bude velký zatěžkávací test. Sice orchideje nejsou extra náročné a tak, ale stejně - už prostě nějakou tu péči potřebují a já jsem zvědavá, jak spolu ten nastávající čas zvládneme.

 
 Dneska se ale stalo něco neskutečnýho! Od maminky mého drahého K. přišla nabídka - "Nechceš tyhle dvě kytky? Já už je mám, rozmnožila jsem je, tahle je odtud a tuhle jsem si přivezla odjinud..." a tak jsem prostě neodolala a nesměle kývla že teda "Jo, tak já si ty kytky teda vemu...".  A pak přišlo ještě něco absolutně nečekaného - začala jsem přemýšlet, že si na nové kytky koupím nebo spíš vyrobím nějaké pěkné květináče a domov si jimi vyzdobím...


 No prostě absolutně šokující záležitost! A tak je dnešní článek provázený inspirativními fotkami z Pinterestu a já už se těším, jak si zkrášlím domov něčím živým :o).

Co vy a kytky? Doma? Žijí? A umíte o ně pečovat a znáte jejich jména? Napište ;o)

2 komentáře:

  1. Moc hezka inspirace :) Ja jsem kytkovy antitalent, vzdycky mi vsechno umrelo. Ted mam par sukulentu a ty se jakz takz drzi. Nejradeji ovsem kupuju rezane kvetiny do vazy, tady v Holandsku je to tradice a tolik nestoji. Nejradsi mam pivonky a tulipany, ale obcas experimentuju s nejakymi novymi kvety. A moc dekuju za komentar u me. Krasny den! x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sukulenty mě docela lákají, uvidíme jak přežijí ty dvě nové květinky co jsem dostala a podle toho budu postupovat dál ;o). A řezané květiny taky miluju, ve váze jsou prostě nejkrásnější a každý kout dokážou rozzářit! A i když tady moc levné nejsou, sem tam stejně neodolám a nějaké domů koupím... Protože člověk pořád na ty peníze taky nemůže koukat a musí si udělat radost :o).

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)