Little Live Lady

Little Live Lady

3.8.14

NĚco nového pro mou knihovnu No.2

 Dnes je tu slibovaný článek o dalších nových přírůstcích do mé knihovny.

 Sice nové knihy už nemám kam dávat a i když jako poslední člověk na světě (jak říká můj drahý K.) chodím do městské knihovny, nějak mi to nestačí a musím jich mít spoustu i v domácí knihovně.

 Co na tom, že je ani nestíhám číst. Jednou se k nim ke všem dostanu! To je totiž tak: koupím si novou knihu a říkám si, jak si ji přečtu až dočtu tu půjčenou z knihovny. Pak tu půjčenou musím jít vrátit a ejhle! objevím další čtyři, co by mě taky zajímaly. Tak si je půjčím. A jelikož do knihovny se knihy musí po nějaké době zase vrátit, je důležité je přečíst abych je vrátila v termínu. A takhle pořád dokola, jako na kolotoči...

 I tak mi ale všechny nové přírůstky udělaly velkou radost a já se nemůžu dočkat až si je všechny přečtu! Pojďte se se mnou mrknout co mě čeká a nemine... :o).





 Jako první vám ukážu tři knížky ze série "Kočka, která..." od americké spisovatelky Lilian Jackson Braun. Na tyhle knížky mě upozornila maminka mého drahého K. a měla pravdu, když mi říkala že mě určitě budou bavit. Hlavní postavou je novinář a detektiv James Qwilleran, který má dvě siamské kočky, KoKo a Yum Yum. Ty mu pomáhají vyřešit různé zapeklité případy... Série má 29 knih - první vyšla v roce 1966 a poslední v roce 2007. Já mám zatím přečtené dvě...

 

 Další knihy pochází z Levných knih. Po dlouhé době tam měli celkem slušný výběr a tak se tam možná ještě vrátím. 
  Vidím to co vrah od Jill Hathaway je dobrodružná kniha o mladé dívce, která trpí narkolepsií a během záchvatů neupadá do spánku ale vidí očima jiných lidí a prožívá tak i jejich život. A tak se stane, že jednou vidí smrt kamarádky své sestry... Až z toho mrazí.
  Tygře, tygře od Margaux Fragoso je autobiografický román o síle vzpomínek ženy, která se stala obětí "rodinného přítele" - pedofila. Ten nejdříve získá pozici jejího kamaráda, pak otce a nakonec i milence... 
  Sbohem, Ameriko! od Kateřiny Peškové je román o Petrovi, který pracuje v Americe jako sociální pracovník. Zachrání život jinému člověku, ale tahle událost spustí vlnu špatných událostí... Petr má totiž propadlé vízum, a jediný, kdo ho chce zachránit před úřady, je otec jeho klientky. Na oprlátku ale požaduje zvláštní protislužby... Jsem zvědavá, jak moc sebou Petr nechá manipulovat a jestli zvládne začít nový život...





 A nakonec jsem v Levných knihách objevila katalogy Sotheby´s. Nejsou nijak  nové, ale za cenu 39Kč za jeden jsem je tam prostě nemohla nechat. Dva katalogy jsou z května 2004 a jeden dokonce ze září 1989. Nic to ale nemění na tom, že velmi profesionálně nafocené kousky určené k prodeji jsou prostě nádherné... A tak listuji, prohlížím a snažím se utřídit své představy o tom, co by se mi jednou líbilo... Zatím marně, z katalogů se mi líbí všechno a bohužel nejspíš nikdy nic z nabízených kousků vlastit nebudu... Inspirace je to ale k nezaplacení!

 Snad vás aspoň některá kniha zaujala a přemýšlíte o jejím přečtení. 
Nebo jste si teď koupili nějako jinou, zajímavější? 
Tak mi o ní napište! 
Nebo o jakékoli jiné, která vás v poslední době zaujala ;o).

4 komentáře:

  1. wow pekna zasoba!

    Pozyvam ta na DERMACOL giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Měla bych zajít do knihkupectví :-) Už jen pro tu božskou vůni nových knížek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo doporučuju, i kdyby sis nakonec žádnou domů neodnesla ;o).
      A abych tě trochu namotivovala - právě jsem se dozvěděla, že zítra mají v knihkupectvích Kosmas 20% slevu na vše ;o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)