Little Live Lady

Little Live Lady

12.3.14

Na skok...

Dnes jen v rychlosti, trocha pokoukání na rozkvetlou zahrádku. 

 Fotky nejsou tak úplně jarní (pampelišku jsem tedy ještě nikde neviděla ;o)), byly pořízené v létě. I tak vám je ukážu. Jsou sice už z roku 2012, ale stejně, kdykoliv se na ně podívám, cítím na sobě sluneční paprsky a takový příjemný klid... A ten myslím není nikdy od věci ;o).


 Byly pořízené na naší zahrádce u středočeského Kolína, máme tam takový "nudlovitý" kousek mezi další spoustou zahrádkářů. Bez mučení přiznávám, že to jak zahrádka vypadá určitě není moje zásluha. Já na to bohužel nemám buňky. Perfektně o ni už několik let pečuje můj dědeček. A příležitostně taky tatínek. Nějspíš na mě už nezbyl zahrádkářský talent :o).


 Bývaly doby, kdy tu místo květin byly samé dobroty - jahody, brambory, salát, jabloně a spousta dalšího, bohužel už nám ale dědeček nemládne a sám už by to nezvládl... A my ostatní na to nemáme tolik času... Třeba za pár let... :o)


Uvidíme se zase o víkendu a podíváme se na to, jak u mě doma probíhá jaro :o).

Krásné dny všem!


2 komentáře:

Moc děkuji za milý komentář :o)