Little Live Lady

Little Live Lady

5.12.13

Vánoční čas


Vánoce... 

Kvapem se blíží a mě napadá spousta otázek. Jednou z mnoha je třeba, jestli kromě dárků pro své blízké děláte radost i sobě? Pořizujete i pro své potěšení nějaké drobnosti? Má odpověď na tuto otázku by byla: ROZHODNĚ! :o) Poslední dobou jsem si udělala spoustu radosti, některé dárečky jsou menší, jiné větší, ale všechny mě dostaly :o). 

Pár ukázek najdete na fotkách a můžete se klidně nechat inspirovat, vše by mělo bez problému být k sehnání :o). 

Jako první uvádím nový kabátek značky F&F, vyaukcovaný na Aukru :o)

Kabátek mi hlídá ptačí brož, kterou jste viděli už minule :o)


Dál knížka plná vánočních receptů od Nigelly Lawson, která je mi báječnou inspirací (seženete například zde) 


A poslední krásné vánoční ponožky se sobíkem, také F&F. 

A sobíkovi to s Nigellou sluší ;o)
Včera ráno jsem ještě stihla udělat objednávku na www.glassor.cz, kde mají jedny z nejkrásnějších vánočních ozdob a dekorací. A víte co? Dnes už mi psali, že zboží odesílají! Tak možná příště uvidíte "live" fotku ;o).


A moje motto do konce týdne? Víc štěstí a radosti! Udělejte něco taky pro sebe a rozzařte si něčím den :o)! 

PS: přijďte zase v neděli ;o) 

Krásný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)